Lite skit

God kväll!
Idag har jag (som ofta nu för tiden) jobbat 07.00-17.30, jag är var jätte trött när jag åkte från jobbet men när jag väl kom hem så fick jag lite kraft och la in all tvätt i garderoberna och satte äntligen upp nätverkssladden på listen så att den inte ligger på golvet och är ivägen hela tiden. Jag har bett Timmy göra detta sedan Oktober förra året men inget har hänt. Så om man vill ha något gjort måste man ALLTID göra det själv. Ibland orkar jag inte med detta....

Sedan skruvade jag även ihop två låder som ska vara till våran tv-bänk. Så nu kan man slänga in skit där utan att det syns :)

Jag vill bara att det ska bli fredag så jag kan ha tjejkväll med Frida och att vi kan åka till Ikea på lördag och sedan få hjjälp av pappa och sätta upp lampan i köket och lite hyllor och sånt. Klarar det inte utan honom<3 Inte taklampan iallafall :) Jag har också lite skräck för att sätta taktlampor i denna lägenhet så jag fick en stöt när jag skulle sätta upp takspottarna i hallen :(
Sedan är det två kalas på lördag, ett för lilla Lucas och sedan för Timmys brorsa. Och oturen att dem ska vara vid samma tid. Men det löser vi :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0