städa

Hej!
Jag håller på att städa och plocka iordning lite här hemma. Det behövs ju alltid göras tycker jag, men så är det väl. Aldrig kan man få ha det fint utan att man gör ett skit. Jag har fortfarande inget att göra, men jag tror jag ska spendera dagen med älsklingen, om han vaknar någon gång. Jag låter han sova eftersom han ska jobba i natt och då kan han ju inte gå upp för tidigt. Det är knepigt det där med att jobba natt och så har man en dag mitt i veckan ledig. Man kan ju inte ställa om sig då. Det blir ju heltokigt....


Jag har fruktansvärt tråkigt. Önskar att man inte var tvungen att jobba imorgon, men det är man. Hade varit skönt med en långhelg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0