Min dag!

Tänkt berätta lite hur min dag har varit också, hade inte lust att skriva det innan.

Jag var ju som sagt trött som bara den imorse och kom till jobbet, först som vanligt. Kollade telefonen om någon hade lämnat något meddelnde, har ju ändå inte varit på jobbet sedan den 22/12-2010. Allt var lungt och telefonen ringde inte en enda gång. Men om en vecka tar det fart igen.
Jag kom iallfall hem och lagade lite mat och sedan så ville Timmy testa sin nya gps, så vi åkte på en liten spontan tur i Borås. Först till mamma och Joachim för att säga hej och sedan åkte vi upp till brämhult och kollade på mitt gamla barndoms hus. Alltid kul att åka dit, länge sedan sist nu. Det är mkt som är om gjort men så är det väl. Tiden förändras och människor mer :)

Jaaa det var väl det jag hade att berätta, inte så mkt men det var väl lite :p

Nu ska jag nog gå och sova så jag får min skönthetssömn och orkar gå upp imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0