Min dag!

Tänkte bara skriva lite om min dag, inte en så spännande dag men iallfall.
Var på jobbet såklart och det var skönt att få vara lite för sig själv idag och inte prata med så många, haha. Stod och rullade joggingtyg och muddväv. En riktigt stor order. Blev klar med den men ska fortsätta packa den imorgon :)

Utanför jobbet är det livsfarlig då det är isgata. Det är ett mirakel att jag inte redan har ramlat och slagit ihjäl mig. Brukar vara den som har otur eller rättare sagt klumpig kanske?

Det var inte så mycket, men jag hade lust att skriva när jag började men nu tröttnade jag. Skriver kanske igen senare :)


Rullmaskinen där jag spenderade nästan hela min dag :)



Visst är det mordernt?



Isgatan utanför jobbet...


Visst har vi lite kartonger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0