Gotta sig :)

Sitter här i soffan och gottar mig bland alla kanaler vi har just nu, det varar ju inte så länge...
Vi var en sväng i sandhult innan och drack lite kaffe och tjötade, vi var inte där så länge vi var tvugna att åka hem och käka. Men om jag hade varit där själv hade jag stannat längre, men Timmy blir väl uttråkad.

Jobb imorgon då, det hade varit skönt att vara ledig men det är helt okej att bara jobba en dag och sedan är det helg. Jag vill dock hitta på något i helgen och inte bara vara hemma och ha tråkigt. För just nnu känns allt tråkigt. Jag vill ha en förändring i livet nu. Jag vill också väldigt gärna ha vår, är trött på snön redan...

Känner redan nu att jag inte kommer ha det lätt att somna ikväll för att jag sov så länge idag. Men jag sket i det. Jag ville sova ut och ligga kvar i sängen och mysa lite. Det är ju så härligt :)






min favorit lampa kunde äntligen komma fram nu när vi städat undan julen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0