2011-01-02

God kväll!
Sitter här i soffan framför tv. Arn är på men jag kollar inte på den, det var Timmy som ville se den men han har försvunnit in till datorn så egentligen skulle jag kuna byta. Men har inte gjort det...

Idag har jag sovit länge och legat i sängen en bra stund efter jag hade vaknat, så himla skönt. Det är ju trots allt sista dagen innan man börjar jobba igen. Har lite jobbångest men jag hoppas det går över imorgon när jag kommer till jobbet.

Vi har käkat lite här för en stund sedan. Nyttig mat är det som gäller så det blev fläskotlett och wokade grönsaker. Ingen jobbig eller äcklig mat iallafall :)
Vi har även varit och handlat och köpt en massa mat så nu är det bara att äta. Och vi har även gjort upp en matsedel för denna vecka. Det blir ju lite lättare och så blir det av att man lagar mat så det ska bli spännande.
Inget socker har jag heller inte ätit sedan nyårsfton. Hoppas inte det blir för svårt detta nu men det tror jag inte. När jag väl har bestämt mig så brukar jag inte ge mig...

Någon som vet om det är hur onyttigt som helst att äta popcorn? (popar dem i kastrull).


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0