Nya lägenheten

God morgon!
Sitter här och väntar på att jag ska gå ut till bussen, måste åka buss idag för jag vågar inte åka bil eftersom torkarna på bilen håller på att krångla. Och när man bor i världens regnigaste stad så blir det så..:(

Igår packade jag ner lite mer saker i flyttkartonger och känner att snart är det dags att flytta. Två veckor kvar tills vi får nya lägenheten och jag är super taggad. Att få mer rum är himelriket för oss :D
Och imorgon kommer en tjej och ska kolla på våran gamla lägenhet också så det känns bra. Så förhoppningsvis kan hon flytta in dirket så vi slipper betala dubbla hyror :D

Jaa vad har hänt mer tro? Jo mamma fyllde år i tisdags och vi var hemma och firade henne med lite god mat och så. Och så har vi varit på banken och förberett lite för lånen och så. Mycket man måste tänka på när man ska köpa lägenhet men det är det verkligen värt. För annars hade vi fått bo kvar i denna etta hela livet känns det som haha.

Ska som sagt åka till jobbet snart, trött som bara den idag och drömde helt konstiga drömmar...


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0