Hejhopp

God morgon!
Det borde inte vara tillåtet att vara vaken såhär tidigt en lördag! Men ibland måste man och jag hatar det.
Jag ska nämligen gå och klippa mig kl 08.00. Och då kanske ni undrar varför man tar en sådan tid när man inte vill gå upp. Men jag hade egentligen bokat en tid kl 10.00 men det gick inte då vi ska ha invigning på jobbet idag och jag måste jobba. Men som tur är så kunde jag ändra tidern så jag kunde klippa mig iallfall och frägar håret. För det måste jag annars had jag inte mått bra :P

Så nu sitter jag här och måste fix ordning mig till invigningen. Om jag inte hade behövt jobba hade jag vaknat en halvtmma innan klippningen och dragit på mig mjukisbyxor och bara åkt. Men så lätt är det inte idag ;(

Inte ens sandhults gänget är väl vaken nu och dem har små barn. Jag kommer ju dö när inte jag får sova när jag ska skaffa barn. Bäst att vänta med det länge då så man får sova i några år till :D

Hej hopp, nu måste jag leta upp nåra kläder tills idag. Tänkte ha jeans och min förrutiga shorta, om jag nu kan hitta den :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0