Får väl gå och koka pasta eller något till frukost...

God morgon!
Har varit uppe nu en timme och hunnit göra en hel del faktiskt.
Har skruvat ner hyllor, tagit ner gardiner, packat saker i flyttlåda och banankartonger.
Känner mig väldigt duktig, nu längtar jag bara till flytten också....
Tiden går alltid så sakta när man väntar på saker och ting, varför är det så?
Dagarna flyter ju på bra annars så varför kan dem inte göra detta nu för då?

Glad blir man också när man ser blå himel när man kikar ut genom fönstret, det är väldigt fridfullt och tyst när man vaknar tidigt och kollar ut genom fönstret. Härligt tycker jag. Även om det itne är ofta jag vaknar tidigt så är det skönt någon gång ibland. För om man vaknar självmant så gör man det bara...

Men veckan som gått har jag iallafall hunnit ringa akelius och sagt till om attt toalåset och en hylla i köket är sönder, så nu ska dem komma och fixa detta. Sedan har jag pratat med borås elnät men ska ringa igen på måndag och ge dem alla uppgifter som jag inte visste i fredags. Sedan så har jag ringt myrorna och dem ska komma och hämta lite saker som vi inte vill ha, och vi orkar inte lägga ut dem på blocket. För jag tror ingen vill ha sakerna vi har. Och för det andra så gör vi en bra sak genom att skäna dessa saker till dem. Man känner sig lite bra inombords iallafall :D

Och man får ju itne glömma att det är val idag och självklart ska jag rösta. Första gången för mig att rösta. För förra gången det var val var jag bara 17 och det känndes orättvist. Men nu är jag gamal nog för att göra min röst hörd, hoppas att min enda röst kan avgöra det hela, tänk vad coolt det hade varit...

Vad ska man göra nu då? Helst vill jag packa ner allt vi har i hela lägenheten men det är ju faktiskt så att vi inte flyttar förrän om 2 veckor och lite måste man ju för att kunna leva. Så jag tänkte att jag skulle käka frukost men till min förvåning, eller inte egentligen har vi ingen frukost. Det vanliga här på helgerna. Timmy är ju inte hemma och drabbas nästan aldrig av detta. Så jag sitter här med en mage som skriver efter mat. Får väl gå och koka pasta eller något till frukost?!?!?!?!?


<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med flytt! :)



Pasta är gott men kanske inte en frukost :D men vad fasen! ♥

2010-09-23 @ 15:59:48
URL: http://johannahansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fiin blogg :D Kika gärna in hos mej ;)

Följa varran via bloglovin'? :D

2010-11-05 @ 10:50:23
URL: http://meniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0