Adventsmys<3

Hejsan!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, det var ju så länge sedan jag skrev här. Men nu har jag iallafall min bärbara dator som funkar med vårat trådlösa bredband, äntligen =) Det är dock fortfarande min dåliga gamla bärbara dator men det funar sålägnge. Ska förmodligen köpa en ny dator =)

Jag håller på att städa och fixa iordning lite för vi ska ha lite gäster här i eftermiddag och mysa in advent :D
Så det blir fullt hus här och det kommer bli mysigt :) Men just nu tar jag en liten paus, har hålt på sedan 9.
Timmy sover fortfarande, men han är ju inte helt hundra så han får väl sova en lite stund till iallafall!!

Och så måste jag åka och handla också.. vet inte hur jag ska hinna allt. Timmy måste vakna snart för jag klarar inte detta själv :(


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0