Motorcross och myspys!

Hejsan!
Då var det måndag och man är ännu tröttare än av man var före helgen.
haha, nee så illa kanske det inte är, men pigg är man inte!

Har spenderat helgen och firat Timmys födelsedag i Falkenberg vid havet.
Helt underbart har det varit och jag vill bara tillbaks dit nu igen.
Hade strålande väder och bodde i en stuga bara 50 meter från havet.
Underbart eller vadå?
Vi tillbringade helgen med Danni och Johan. Vi hade hur kul som helst.

Nu längtar jag tills nästa helg då blir det motorcross på Borås arena och myspys med
familjen i sandhult!

Nu ska jag diska efter mig och åter gå till jobbet.
Sedan ska jag hem till älsklingen och mysa!



//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0