En vanlig måndag!

God kväll!
Jag är som vanligt dålig med uppdatering.
Men det är så när man har miljoner andra saker att göra än att sitta vid datorn!

Idag har det börjat en ny och förhoppningsvis bra vecka.
Jag har inte ont i halsen och min infektion i tån har blivit lite bättre.
Så nu ska vi nog bara se glada miner hos mig :D

Just nu står timmy och diskar och jag hade lite tid över så jag tänte att jag slänger in ett inlägg.
Snart dax för att börja med maten nämligen.
Lite sent idag men jag jobbade över idag!
Det blir broccoli och skinkgratäng, Familjen i sandhult har vi att tacka för receptet.
Underbart god mat:D

Nee vad ska jag säga mer?
livet flyter på som vanligt tycker jag nog.
Fast väldigt mycket måsten och väldigt lite annat.
Men sånt går väl upp och ner antar jag!

Och Frida om du läser detta så väntar din födelsedagspresent på dig!




Saknar dig vix<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0