Tyger

Hejsan allihopa!
Kom hem från jobbet för en liten stund sedan.
Efter jobbet åkte vi och handlade på ett kaosartat maxi, rena helvetet att komma ut från parkeringen.
Jag hatar verkligen att handla då det är mkt folk.
Och jag fattar inte hur folk orkar handla på fredagar?
Jag menar vill man inte hellre komma hem efter jobbet och slappa direkt.
Istället för att först handla och sedan packa upp allt och sedan slappna av?
Jag tycker så iallafall, vad tycker ni?

Men jag kan ju berätta lite mer om mitt nya jobb då!
Det är på ett tyglager här i borås.
AH tyger heter det, gå även in på hemsidan www.ahtyger.se
Mina arbetsuppgifter är iallafall att packa ordrar och mäta upp tyger.
Jag är ansvarig på lagret och måste se till att material finns och hålla ordning.
Så det är roligt men också väldigt stressigt nu eftersom det är en stessig
period då alla vill ha tyg.
Det glömde jag och säga också.
Ah tyger säljer tyger och tillbehör till skolor och tygaffärer och liknande.
Så därför är det stressigt nu när skolorna har börjat efter lovet och allt.

Timmy har åkt iväg nu och jag är ensam nu:(

Nu ska jag käka vindruvor och ta det lungt
//johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0