Tråkigast i hela världen

God morgon!
Jag är uppe tidigt som vanligt.
För idag är det även en arbetsdag för mig.
Japp så gör jag, jobbar både på veckorna och helgerna...
Nee om jag hade sluppit hade jag varit glad, men nu är int livet så.
Det är bara att stå ut med tröttheten i några minuter när man stiger upp och sedan är
man redo för dagen...

Igår var vi hemma hos christopher och frida, och så får vi självklart inte glömma philip och bebisen
i magen :p.
Var trött som bara den och kände att jag var den tråkigaste människan på jorden just då..
Men så kan det vara ibland...
Vi satt och tjöta lite och Timmy och Christopher satt och drack lite.
Jag kunde inte för att jag var tvungen att köra :(

Ikväll ska vi iväg till mina kusiner. För min kusin johan fyller år
och vi ska fira det lite :D
Denna kväll är det min tur att ta en öl om jag vill det, mohah...

Nee nu måste jag piffa till mig det sista=)
Ha en underbar dag
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man får vara trött :D

2010-02-06 @ 12:59:49
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0