Jobbigt med jobb

Nej, jag hade egentligen inte tappat bort min plpånbok igår :p
Den låg hemma men när jag var på jobbet och inte kunde hitta den så fick jag panik.
Allt finns ju där i...

Men god morgon iallafall.
Jag sitter här ganska utvilad faktiskt.
Somnade vid 21.00 igår kväll, somnade på tre sekunder.
Hur trött är man inte då..
Men nu är det den 12:e dagen i rad jag jobbar och sedan är det helg.
Men sedan börjar allt om igen.
Hur ska jag kunna klara det?

Har tvn på och har femman på och kollar på the voice.
Deras låt är ju sjukt kul...
Så roligt när dem sjunger och såå...

Nee jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag känner bara att jag babblar om skit.
Men jag ska väl göra irdning mig istället.


//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0