Bil till jobbet :D

God morgon!
Idag känner jag mig riktigt sliten alltså.
Somnade ändå halv 10 igår och gick upp 06.20.
De är nästan 9 timmar.
Men min kropp säger väl att nu måste jag ha ledigt.
Förövrigt så är det den 9:e arbetsdagen på rad nu då.
Det känns ju..

Idag är Timmy ledig och ligger i sägen och ska väl sova hela dagen antar jag.
Medans han har det gött så jobbar jag.
Men idag kan jag ta bilen vilket är underbart!

Jag har ävne köpt en såhär massagespindel.
Som man masserar hårbotten med.
Helt underbart är det att använda.
Timmy kommer nog bli så illa tvungen att göra det varje kväll.
Haha, men det får han stå ut med =)


Nu ska jag gå och fixa håret mitt =)

//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0