Tisdag kväll

Hej!
snart är kl fem och då slutar jag frÅn jobbet och tänkte ta en sväng hem till Frida<3 hoppas det blir skojjsigt! Sen ska jag väl försöka handla lite också, det behövs verkligen enligt min pojkvänn:) men det är väl alltid bra att ha en massa mat hemma så man slipper små handla hela tiden:)

vet inte riktigt vad jag ska säga mer, ska på en liten spakväll på torsdag med mamma och Sofia, det ska bli riktigt skönt! Måste bara hitta mitt presentkort som jag har tänkt att använda, hoppas jag hittar det nu efter vi flyttat, men det hoppas jag nog:)

Mörkt ute som vanligt, mörkt när man åker till jobbet och när man ska hem, hur tråkigt som helst, är ju typ så att man somnar när man kommer hem. Annorlunda är det på sommaren när man bara vill vara ute hela tiden. Så fort man kommer hem går man ut och hittar på en massa skojj! Men nog om sommaren, den är långt bort nu!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0