Rastlös...

hejsan!

Jag har hur tråkigt som helst nu, lite roligare är det väl efttersom jag kollar på tv3. En av mumie filmerna visas.
Timmy åkte till jobbet redan vid nio tiden. Han brukar alltid åka senare vid halv 12 ungerfär. Men han fick en liten tur till jönköping idag även om han egentligen inte brukar åka dit på söndagar. Men vi burkar alltid kolla på film på kvällen innan han åker och jobbar och nu får jag sitta här själv.

Och inte kunde jag åka till Frida för han var tvungen att ha bilen...

Såå nu sitter jag här och är rastlös, önskade att jag var trött då kunde jag iallafall sova. Men jag kanske blir det snart. Får la gå in till sovrummet och kolla på tv där så kanske jag somnar?

Men men hoppas ni får en fortsatt bra kväll :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0