Att bara vara hemma :)

God morgon!
Har varit vaken en stund och hunnit äta lite frukost och kolla runt lite på bloggar och läst tidningen.
Mina planer idag är väl att försäka hämta ut mina linser och sedan åka till knalle en sväng och kika. Men jag vet inte om jag vill åka själv, det är så tråkigt :( Jag tycker det är rätt skönt att bara vara hemma och inte göra någonting också eftersom man jobbar hela tiden och inte ofta får chans till det. För på helgerna är det alltid något man ska göra eller fixa.

Jag har heller inte orkat skruva ihop lådorna till tv-bänken, men hoppas kanske att jag orkar senare :)
Lampan sitter uppe men är ej ikopplad och inte har jag tagit kort på den heller, men Timmy ligger och sover så jag går inte in där nu.

Nee egentligen borde jag duscha men har ingen ork för det, har ingen ork för att göra mig iordning. Så jag sitter väl här ett tag till :)


Min frukost, vörtbröd med julskinka och senap :D


Igår på kvällen efter vi hade varit på ikea, frida sitter och nördar vid sin nya dator...
Och hennes son Lucas ville självklart vara med på bild ;)

...och jag sitter och nördar framför tv, någon animerad film om drakar,
kan den heta draktränarna eller något?


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0