20101229

För att fatta mig kort och sedan låta bilderna tala så har jag varit på Ikea idag och en sväng till synsam och staples. Min dag har varit hur bra som helst. Mycket tjat och prat från mig om ni frågar de övriga som var med :)


Lampan som jag köpte i måndags :)


Köpte små lådor om man kan kalla det så till mina underkläder och strumpor, nu är det med organiserat och ser hur bra ut som helst :D


Inte världens bästa bild, men gardiner till datorrummet :)


Två örngott bara :)


Linser och tillbehör, det var på tiden. Dem har legat hos synsam hur länge som helst...


En ny kalender för 2011 :)

Och så måste jag självklart visa hur datorn jag köpt ser ut :)






Nu ska jag väl försöka göra lite nytta här hemma och städa undan det värsta och kanske laga någon mat?!?!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0