2010 till 2011

Hejsan!
Nu är det sísta dagen på detta året, det har gått otroligt fort och det har väl varit ett bra år. Jag fick fast jobb, Vi flytta från våran etta till en trea. Och dessutom är det en bostadsrätt. Jag har blivit hur bra kompis som helst med Frida<3, nu har jag en vän för livet<3.

Det har även hänt lite tråkigtheter, Timmys moster gick tyvärr bort i cancer, jag bröt minn tumme och var tvungen att avboka våran resa. Ja det är väl inte så mycket tråigheter men en av dem var en stor tråkighet...

Jag vet inte om det är något mer jag kan skriva, jag kanske kommer på det senare i såfall :)
Det brukar ju bli så. Jag borde egentligen städa och väcka timmy så han kan åka till netonnet, men är det öppet tro? Någon som vet?

Nu ska jag försöka ta bort all tvätt som hänger här i vardagsrummet och möjligtvis dammsuga lite och väcka Timmy så jag slipper göra allt själv :)























Johanna

Kommentarer
Postat av: Frida

Vänner för livet hjärtat! <3

2011-01-01 @ 15:09:16
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0