Torsdagskväll

God eftermiddag!
Sitter här och skriver lite innan Sofia och Tompa kommer och hämtar mig. Ska åka med dem hem till mamma och sedan ska jag och Sofia ner på stan och träffa lite kompisar. Det är kul att vi har många gemensama kompisar. Men det skiljer ju bara ett år på oss och det har alltid varit hon och jag under hela våran uppväxt. Hon gjorde allt syrran (jag) gjorde <3

Vet inte riktigt vad jag ska ha för skor eller om jag egentligen ska ha jeans på mig. För sofia sa att det var varmt ute och jag vet inte. Det är inte så lätt att känna det genom fönstret. Men vi får väl se vad det blir. Jag får väl ta med mig lite olika skor iallafall :D

Måste fixa mina naglar mer, men det får jag göra hemma hos mamma för det hinner jag inte riktigt nu. Jag måste se till att jag får med mig allt nu.


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0