Smart va?

Hejsan!
Sitter hemma hos mamma åter igen. Håller fortfarande på att tvätta. Fattar inte varför man sparar allt till en och samma gång. Idag har jag sovit ganska mkt som sagt. Och det var hur skönt som helst!
Sedan har jag städat våran gåingarderob och slängt mängder med kläder, jag sparar alltid klädesplagg som man tänker det kommer jag att använda någon gång. Men jag blev less på allt och slängde helt enkelt det jag inte använder och bara ligger i garderoben. Och nu finns det plats för nytt och fräscht höstnytt :D

Ska sova här i natt också eftersom jag håller på med tvätten och så. Kan lika gärna vara här än hemma. Skönt att kommer bort lite. Det tar 2minuter att gå ner till stan också, skit bra.

tvätten, det går fortare om man har en fläkt till hands, smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0