Go Johnna :P

God morgon!
Sitter här framför datorn och har skit tråkigt. Timmy ligger och sover för han har ju jobbat inatt. Så nu har verkligenheten börjat lite. Vet dock inte när jag ska börja jobba!

Tänkte att det var dags att komma igång med träningen också nu efter sommaren och all semester. Det kommer bli jobbigt men värt det ;) Måste köpa herbalife produkter också. Det drack jag innan sommaren och jag tyckte det var hur smidigt som helst. Slippa laga så mkt mat och hålla på att krångla. Man kunde bara mixa ihop en drink och dricka den och sedan känna sig mätt ;)
Tänkte att jag kanske skulle börja på gym igen men jag vet inte om det är min grej. Jag gillar ju att gå och ut och gå och cykla. Och det är dessutom gratis ;) Vi får se hur det blir.

Tänkte bara tillägga att man blir riktigt glad av att Emma Green tog medalj igår, satt och såg det! Kul att vi kunde ta någon medalj ;)

Ne nu ska jag gå och göra lite kaffe.
Känner också att jag har lite ont i halsen :(





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0