Enroligdagiknallelandmedsofiaochthomas

Gokväll ;)
Idag har jag varit knalleland med Sofia och Thomas och gått lite ärenden. Dem ska ju åka till Cypern imorgon så det är det sista att fixa innan avresa. Jag är inte alls avundsjuk :P Jag och Timmy var ju tvungna att avboka vår resa men vi hoppas att kunna åka nu i augusti eller i september. Vi får väl se hur det blir.

Hände en rolig sak när vi var inne på JC idag också, eller det är väl inte så roligt. Men  det flög in en fågel i butiken och det var jobbigt att få ut den. Den bara flög runt och dem försökte gå upp på stegar och fösa ut den. Vi hann gå innan dem hade fått ut den med hoppas att dem lyckades ;)

Vi var även en sväng hos pappa och lämnade hans present eftersom vi glömde presenten hemma i torsdags när han egentligen fyllde år! Eftersom han inte önskade sig något så köpte vi ett litet resekit. För han, Sussie och Marcus ska också åka på semester imorgon. Dem ska bila lite i europa. Så vi köpte lite godis, skrev billekar, fick några roliga böcker med gåtor och en med päst eller kolera. Skit roliga. Och lite annat som kan vara bra i bilen när man reser långt;)

Sedan åkte vi hem hit en sväng och så lånade Sofia en långklänning av mig och sedan var det meningen att jag bara skulle köra hem dem, men så bestämde vi oss för att ta en kopp kaffe och hjälpa henne att packa lite. Och när vi parkerade så stötte vi på farmor och farfar som var ute och gick, det var mysigt. Måste verkligen hälsa på dem någon dag denna vecka igen.

Så nu sitter jag här och kollar på friidrott och bara tar det lungt. Käkade för en stund sedan också. Kyckling, ris och sås :D

Hoppas också på att kunna åka ner till Varberg veckan som kommer, hoppas, hoppas :D
Men vi får väl se!


Fågeln ;)


Pappas present ;)


Älskade farmor och farfar<3


Sofia och Thomas, inte världens bästa bild men ;P


Härligt med en kopp kaffe ;)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0