Bok

Skriver igen!
Jag har inte kommit någon vart med att dricka kaffe eller äta frukost, fasnade framför datorn istället.

Tänkte att jag skulle visa er min lilla bok med klipp från allt möjligt senare. Jag klistrar inte saker jag tycker är bra och som jag vill spara, istället för att spara hela tidningen. Alla vet att till slut blir det för mycket ;)
Så jag klipper ut det det jag vill spara och så har jag det sen. Jag har dock haft ett litet uppehåll nu under sommaren så det har inte blivit så mkt ;)
Man kan ju själv välja vad man ska ha som tema på sin klippbok om man vill. Själv har jag det lite blandat ;)

Nej nu får jag skärpa mig och gå och käka frukost ;)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0