En massa prat

God kväll!
Nu är jag hemma igen efter resan till Barcelona!
Kom hem igår kväll och idag har jag jobbat.
Segaste dagen på jobbet på länge, var trött efter resan hem!
Just nu sitter jag och lägger in bilderna från kameran till dator.
Hoppas dem blev bra.

Vi hade en supermysig och rolig resa.
Vi var turistiga och besökte en massa roliga ställen, åt god mat och drack en
himla massa drinkar och champagne!
Det var jättevarm och skönt där nere, kallt att komma hem.
Men jag gillar hösten så för mig gör det absolut ingenting!

Vix har åkt tillbaka till London och jag missade hennes avsked.
Men jag har redan nu bestämt att snart boka en resa ner till London och besöka
min lilla storstadsbo :D
Saknar henne fruktansvärt.
Det har varit så kul och gött att haft henne hemma i lilla Borås!

Fan vad hemskt det är att kolla på efterlyst egentligen.
Men det är ett mycket bra program.
Såg nyss att det var en 9 årig pojke som blev överfallen i sin lägenhet.
Hur fan kan man göra så mot ett barn?
Hur fan kan man skada en person medvetet överhuvudtaget.
Okej att saker blir stulet, det är bara grejer även om grjejer har ett högt
värde eller ett minne. Det går att ersätta.
Men ett liv eller en rädsla går aldrig någonsin att återställa om man säger så!
Fy fan för sådana människor.

Såg precis reklamen för den andra filmen i millenium triologin.
Har läst första boken och sett första boken.
Har snart läst ut andra boken och jag måste absolut se andra filmen.
Det är några av det bästa böcker jag läst i hela mitt liv.
Jag lovar er att det är värt att läsa dessa böcker.

Män som hatar kvinnor
flickan som lekte med elden
luftslottet som sprängdes

Skrivna av Stieg Larsson.


Nu har bilderna lagts in på datorn.
Ska kolla på dem nu och någon bild kanske dyker upp här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0