Middag, flickan som lekte med elden och Barcelona

God morgon!
Sitter här innan jobbet och är i princip klar.
Börjar inte förrän 11 men ska nog åka lite tidigare och sätta
mig och ta en kopp kaffe innan jag börjar jobba.
Det är alltid härligt.

Igår kväll var vi ute hos Timmy mamma och käkade middag och kollade
på film. Det var mysigt.
Skulle ha hängt med ut på krogen men var alldeles för trött för det.
Timmy drog iväg till Johan och jag somnade som en stock.
Ikväll är det bio som gäller.
Vi ska kolla på Flickan som lekte med elden.
Hoppas den är bra, jag har ju läst boken och den var ruskigt bra.
Men jag vet att man inte kan återge allt i en film så det återstår att se.
Är inne på den sista boken nu, luftslottet som srängdes.
gillar den redan, har bara kommit något kapitel men den verkar vara hur
bra som helst.

Timmy ligger och sover just nu, han kom hem skit sent i natt.
Så han måste väl sova ut nu antar jag.

Lite bilder från Barcelona:

Precis utanför la sagrada familia.



Vi åkte turistbuss, hahah!



Vi åkte bla förbi Barcelonas arena =)



Våra otroligt små balkonger, haha



Tapas stället vi åt på när vi precis hade kommit ner =)






Jättestor marknad, dem hade verkligen allt!


Nej det får bli allt för idag.
Ska ta på mig lite och sedan åka till jobbet =)

Kommentarer
Postat av: E.K

Kul med lite bilder :)



Sv: mm, Ska bli kul att se vad dom har att säga.

Hoppas att vi får någon bra lösning på vagnen iaf...

2009-09-21 @ 09:01:24
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0