Så jävla trött

God morgon!
Jag är så jävla trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.
Vaknade för en stund sedan av att Susanne kom och lämnade hundarna.
Och lilla Cookie var också med.
Blev hur glad som helst och då gick jag upp ur sängen.
Men just nu känner jag bara en sådan trötthet.
Och jag har inget kaffe hemma.
Så jag kommer vara som en zombie tills jag kan dricka kaffe på jobbet.

Igår spackalde jag lite i badrummet när jag kom hem från jobbet.
Det var väl roligt. Och ikväll ska jag nog måla där också.
Om jag orkar vill säga.
Men fredag idag, skönt tänker många för mig kvittar det väl.
Jag jobbar hela helgen.

Nee nu måste jag gå och ta på mig en tröja innan jag fryser ihjäl.
Men ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0