pizzakväll hemma hos mamma

God morgon!
Idag är jag uppe tidigt för jag ska snart iväg och jobba.
Så jag tänkte skriva några rader innan jag ska åka.

Igår var det lite mat mys hemma hos mamma.
Som ni vet har vi besök från Australien.
Kul att träffas igen faktiskt.
Tråkigt att jag ska jobba idag bara när hon är här.
Men släkten och Martina (hon från australien) var med igår och vi hade
det jätte trevligt.
Vi käkade pizza och drack vin, cider eller öl.
Valet var ditt, haha!
Jag och Timmy åkte hem ganska tidigt ska ju jobba idag.
Men det gjorde inte så mkt eftersom alla nästan åkte hem då
för en del skulle göra högskoleprovet.
Men ikväll blir det i alla fall fest hemma hos Andreas.
Så det ska bli kul.

Vi har också köpt ny tv, äntligen.
Det blev en 42 tum.
Den är stor och fin, den lyser nästan upp hela rummet när man kollar på det.
Men det ser riktigt snyggt ut!

Ha en underbar dag!

Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0