PARTYYYY

God middag får man väl säga nu när klockan snart är 12!
Sitter här och väntar på att pappa ska hämta mig.
Vi ska käka lunch och sedan är det en present till farmor
som gäller =)
Vet dock inte vad jag ska köpa än men jag har en tid att fundera.

I lördags var det mammas stora fest som blev riktigt lyckad.
Det började bra med champagne och mingel.
Sedan var det att sätta sig till bords och njuta av den goda maten.
Italensk buffe, som joakim hade lyckats med hur bra som helst. (kocken hette joakim)
Det var gazpacho till förrät med gurka och krutonger.
Mumsigt värre.
Sedan var det en buffe med bland annat kyckling och räksallad, melon med skinka,
mozzarella med tomat, räkor på spett och fläskfile med citron skal och ngt mer.
kommer inte riktigt ihåg, men gott som tusan var det.
Och till efterätt blev det choklad mousse.
Alla var riktigt nöjda och glada.
Det dracks en massa vin, öl och cider och självklart konjak och sånt till kaffet.
Mammas boyfriend hade också hyrt en grymt bra strereo anläggning med diskolampor
och hela köret, så dans det blev det.
Vi dansade till en massa gammla klassiker och hade hur kul som helst.
Det blev inte bara dans på dansgolvet utan också på bordet.

Det blev riktigt lyckat iaf :D
Och mamma fick en massa fina presenter av alla.
Så det blev lyckat, vi var väl 60 pers och sedan droppade det in lite mer.
Så det var kul.

Annars då?
Nee jag har inte gjort så mkt faktiskt.
Planeringen av festen skedde förra veckan och btw jag stod för den fina
bordsdekoratinen som gick i temat höst.

Nu ska jag snart dra mig så ha en underbar dag!
Jag tänkte mest uppdatera lite så att vix kan läsa hur jag har det i Sverige.
För jag brukar ju läsa hennes blogg om hennes liv.
Gud vad jag sakna dig pixen!
Hur går det med träningen btw?
Skriv till mig babe :D:D:D



//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0