Lördagskväll hemma hos Andreas

God morgon!
Klockan är snart dags att åka till jobbet.
Fast egentligen är den ju inte det om man inte hade ställt om klockan.
Att vinna en timme var skönt, annas hade jag nog inte orkat gå upp.

Igår kväll var vi hemma hos anderas och drack och snackade och hade det kul.
Vi kollade lite på tv och såå..
Gick inte med ut för jag orkade inte.
Så jag stannade med alexandra och kollade på lite tv, innan jag åkte hem.
Var helt död.
Somnade nästan med en gång när jag la huvudet på kudden.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, kanske bio eller något.
Får la se när jag kommer hem från jobbet.

Nu ska jag fixa mig det sista innan jag beger mig.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0