Blääääääääää

God kväll!
Jag tänkte mest uppdatera lite för att vix ska se hur jag har det i Sverige, hehe!
Men har inte så mkt att skriva nu eller?!?

Idag vaknade jag upp igen med ont i halsen, detta tycks aldrig gå över.
Har varit sjuk i en och en halv vecka nu och jag tycker att det ska sluta nu.
Ska jobba i helgen och jag hoppas att det är borta tills dess.
Men men vet aldrig mer virus :(

Dagen har gått åt till att tvätta, trots min hals.
När man inte har några kläder i garderoben och ta på sig är det lite panik.
Så det har min dag gått åt till att göra.
Det dumma med tvättstugan är att en tvättid är bara 3 timmar.
vilket jag tycker är lite, minst 4 timmar iaf.
Det var det alltid hos pappa förr.
Men men jag brukar tvätta en gång i veckan så det inte blir så mkt på en gång.
Och den perioden fungerade jättebra.
Men det var innan sommaren.
när jag jobbade hela sommaren hade jag typ inte tid att tvätta en gång i veckan.
Då jag slutar vid halv 7, om inte senare.
Den senaste tiden börjar kl 17.00.
Så det blir lite tajt att hinna.
Men nog om tvätt och tvättid.

Städade ut nästan alla köksskåp igår och nu ser det hur bra ut som helst om man öppnar
skåpen. Men hur länge kommer det att vara?
Städade även garerogen lite lätt och hittade äntligen min gamla röda mobiltelefon.
Har letat efter den jätte längde.
Jag behövde verkligen minneskoret i den till min nya mobil.
Så nu kan jag lagra mer bilder och lägga in lite musik, äntligen.

Vad händer mer i mitt liv just nu.
Inget eftersom jag är sjuk har jag mest varit inne och kollat på tv.
Eller gått ut lite för att få lite luft.
Men inget tycks hjälpa.

Ne nu vet jag inte vadd jag ska skriva mer.
Jag ger upp!
Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0