Besök från Australien

Hejsan!
Jag tänkte bara skriva några rader innan jag ska bege mig ner i tvättstugan.
Idag har jag inte gjort så mkt.
Har diskat och plockat ordning lite här hemma.
Det behövdes.
Alltid ligger det grejer överallt.

Imon är det löning för en del, dock inte mig.
Jag får nämligen lön den 27:e, men det gör mig inget.
Ska ändå jobba i helgen och hinner inte spendera pengar ändå.
Kanske lite bra det.
Men imon ska vi iallafall köpa ny tv och jag hoppas bara att
den kommer in i affären imon för det står att den ska göra det.
Så det ska bli kul.
Och imon kommer min kompis från Australien hit till lilla Borås också.
Tyvärr kommer jag inte ha så mkt tid att vara med henne då jag ska jobba.
Men hon ska bo hos mamma och sofia så dem får underhålla henne.
Det blev lite spontan påhälsning från henne nämligen.
För hon har varit i danmark och hälsat på hennes pappa och sedan
åkte hon till Sverige och hälsade på hennes farmor och farfar.
Och då tänkte hon att hon lite väl kunde komma till lilla Borås också.
Så vi får se hur det blir.

Nee nu ska jag ner i tvättstugan.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0