Kamerasladden :D

God förmiddag!
Jag har äntligen hittat min kamera sladd och håller
nu på att överföra alla bilder till datorn.
Det är en hel delvill jag lova.
Men jag är bara glad att jag har hittat sladden.

Idag är det hyfsat fint väder, men vi ska tvätta här.
Hela tvättkorgen är helt överfull.
Sen ska jag ringa ögonkliniken för mitt öga och se om
jag kan få en tid där.
Det borde ju inte vara några problem.
Jag skule ju ringa nu efter helgen.


Igår var jag nere på stan med syrran och handlade lite
nödvändiga saker.
Så som smink, rengöring till ansiktet, ansiktsmasker osv.
Men billigt är det inte vill jag lova.
Men fick ansiktsrengöring till ett bra pris.
Fick en stor flaska till samma pris som en liten.
Så nu behöver jag inte köpa det på ett jävla bra tag.

Hittade en tröja som jag ville ha, men hade inga pengar.
Så jag ska fråga T om han vill köpa den till mig, hahah =)

T´s mamma har skaffat en liten katt också.
Hur söt som helst.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0