hihihihihi

God förmiddag!
Jag vaknade imorse av att min telefon ringer.
Det var läkaren på vårdcentralen som ringde och ville
kolla om det hade gått bra på ögonkliniken.
Han sa att han bara ville lära sig lite.
Han lät hur gullig som helst.
Så jag pratade lite med honom och sedan gick jag upp.

Har försökt att fixa iordning lite här hemma innan vi åker idag.
Det är så himla tråkigt att komma hem till kaos.
Så jag har lagt kläderna i garderoben och börjat småpacka lite.
Det är mycket man ska ha med sig.
Man vet ju inte vilket väder det blir :p
Så det kommer bli en hel del bagage :D

T jobbar fortfarande, men borde komma hem snart tycker jag.
Måste nog ringa och kolla vart han är.
Börjar bli orolig.

Och jag måste fylla på min mobil.
Eller så ringer jag bara från T´s mobil.
Det blir billigare så :D hihi.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0