Förjävla varmt....:P

Hej hej!
Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg till nu eftersom jag satt vid datorn.
Det gick bara bra hos läkaren, fick mer ögondroppar och ska tillbaka
om två veckor igen.
Lite drygt att hela tiden hålla på med det.
Men läkaren sa att sånt här brukar ta tid.
Så det är väl bara att stå ut antar jag.
Men det är förjävla dyrt att gå till läkare iaf.
Betalade även denna gång 300 kr.
Så på mitt högkostnadskort har jag nu samlat ihop 600 kr.
Så en gång till hos ögonläkaren så får jag gå gratis året ut.
Tur att jag fick lite extra i lön då :O

Har varit och käkat lunch med mamma och mina morbröder.
En av dem fyller år idag, så en liten födelsdagslunch blev det.
Det var förjävla varmt bara, men men alla säga att man inte ska klaga.
Men jag tycker att det är lite för varmt faktiskt.

Ska nog träffa J lite senare om hon hinner.
Hon skulle höra av sig.
Och jag vet itne hur det blir med M.
Det återstår att se...

Funderar på att åka och kolla på en ny mobiltelefon.
Men vi får se hur det blir med den saken.
Får se hur mycket pengar det blir över lite senare i månaden.

Ha en fortsatt underbar dag <3









Kommentarer
Postat av: vicky

Honey sa att hon hade bjudit dig men att du inte hade svarat?

2009-06-30 @ 21:28:29
URL: http://vix.blogg.se/
Postat av: vicky

hon hade bjudit dig på facebook så vitt jag vet? det var så hon bjöd oss alla ju men jag vet inte :S

2009-07-01 @ 23:01:38
URL: http://vix.blogg.se/
Postat av: vicky

jooo facebookevent ju!!

2009-07-04 @ 02:10:32
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0