Falkenberg

hej på er!
Det var ett tag sedan jag skrev nu.
Innan midsommar.
Den tillbringade jag i falkenberg med en gäng sköna människor.
Vi hade hur kul och festade, spelade kort, sov i en hård säng, käkade
god mat och skrattade som bara den.
Tog en himla massa bilder och filmade lite.
Men kan tyvärr inte ladda upp några då T´s farfar tappade den i målarfärg.
Fatta att jag blev ledsen eller.
Nu när jag äntligen hade hittat min kamerasladd.
men jag lyckades rädda minneskortet och det är allt som betyder något nu.
Ny kamera får jag på försäkringen.
Och sedan har jag skadat mig lite också.
Klantiga jag är i farten.
Först på en kapsyl, skärde typ upp hela mitt finger.
Sedan så blev jag på körd av en cykel....
Härligt, men men det är sånt man kommer över...
Och den hårda sängen gjorde att jag är nu öm överallt nästan.
Så lite blåmärken har man här och där....

Denna vecka har och kommer bestå av jobb.
Jobbar till och med söndag och sedan en vecka ledighet.
och sedan jobb igen.
Pengar,pengar,pengar.
Det lär behövas då vi ska köpa ny tv och jag vill ha en ny mobil.
Det blir mycket att lägga ut.

nu måste jag kila på toa.
Skriver kanske mer senare...
Ha en underbar kväll <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0