Choklad med jordgubb

Ibland stör jag mig på vissa människor.
Och jag vet itne om ni vet vilka ni är.
Men men iaf så okar jag inte med sånt.
Alltid inte där.
Inte lika kul att vara i min situation, bara så ni vet.

T har börjat jobba.
Jag sitter ensam och kollar på sex and the city.
Ska väl sova snart, lider av sömnbrist.
Har fortfarande inte fått tag på den nya marboun med jordgubb.
Maxi har inte fått in den än, jag frågade, hhah.
Vad patetisk jag är.
Men jag måste pröva den.
Alltid roligt att pröva nya grejer :D

Imon blir det en superlång sovmorgon.
Och den blir det städning inför lördagen.
Tråkigt med måste göras.
Hoppas bara T hjälper till <3

Ha en bra natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0