Varberg

God morgon!
Sitter här och har precis ätit frukost!
Ska snart iväg till jobbet!
Vill verkligen inte gå till bilen, det spöregnar ute.
Vilet skitväder det är idag :P

Var på bio igår med V, S, E, H, T och R.
Vi kollade på bruno, helt sjuk film vill jag lova.
Men man borde se den.
Skrattade typ hela tiden...
Så det var kul.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.
Fest antagligen, kanske ska vi ner till varberg.
Men vädret är ju piss så jag vet inte om vi har någon lust.
Och så måste vi sova i bilen om vi åker ner och det
har jag verkligen ingen lust att göra.
Så vi får väl se vart dagen tar oss.
Kylen är iallafall laddad med en massa alkohol.

Nu ska jag fixa det sista innan jag åker till jobbet.
Ha en underbar dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0