Sunkissed

God kväll bloggen!
Sitter här och är ganska pigg faktiskt, även fast jag har jobbat idag.
Ledig imon och på onsdag och sedan fortsätter jobbandet på torsdag.

Jag är riktigt nöjd med min nya mobil faktiskt.
Man vill bara sms hela tiden, hahah..
Vilken nörd jag är nu...
Kameran har jag tagit lite kort med också, på min morbrors
födelsedagsmiddag.
Vi hade det kul och käkade, spelade kubb och snackade och skrattade en massa.

Kom just på nu att jag ska ta min ögondroppar innan jag somnar.
Dem är så lätta att glöma bort :S

Köpte ett jättegott läppglans idag.
Ja ni hörde rätt, det smakar hur gott som helst.
Fast jag vet inte hur bra det är att äta det.
Det heter Hawaiian tropic sunkissed.
Har solskyddsfaktor i sig och ska användas på stranden,
men jag tyckte det var fint och köpte det ändå.
Men vet ju aldrig om man får användning för det igen isommar.
Men jag hoppas på att solen tittar fram någon mer gång under dessa
två sommarmånader.
Btw det har smaken/lukten Mango/papaya island berry!
Ååå, hittade en bild på det nu också....




Ne nu ska jag tvätta av mitt smink och ta mina ögondroppar!
Ha en underbar natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0