Ingenting, är gött ibland

God kväll!
Det är ganska sent men jag har inte hunnit gå och lägga mig än,
Suttit och kollat på en massa bilder på datorn.
Det är roligt att skapa minnen.. =)

Har på 5:an i bakgrunden, dem visar so you think you can dance.
Det är bra det programmet.
Roligt att det dragit igång riktigt nu, alltså när dem dansar i par och så.
En del koreografier är helt otroliga.
Det är kul att se människor att dansa, men det är ännu roligare
om dem är bra som in i helvete.

Idag har jag inte gjort så mkt, varit ute med hundarna, varit hos
farmor och farfar en snabb stund och sedan varit och köpt skruv
på jobbet (Verktygsboden).
Hade tänkt att sätta upp hyllorna också men det har vi inte hunnit med.
Inte innan T åkte och jobbade och jag vill inte göra det själv, då jag tror
att det ska bli hur fult som helst.
Måste ha honom vid min sida när det gäller en sådan stor sak, haha.
Fast jag brukar ändå typ göra allt själv och han sitter jämte.
Haha, han brukar få göra de saker som innefattar styrka.
Då kliver han fram i rammpljuset och visar vad han går för, hihi =)

funderar på att städa lite.
Det ser förjävligt här, men fan vad det är tråkigt att städa ibland.
Speciellt om man nästan alltid gör det själv....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0