God morgon....

God morgon...
Vilken härlig dag vi har fått idag.
Solen skiner och det är klarblå himmel ute,
alla snö är nästan borta och enligt datorn är det 6 grader ute.
Undra vad jag ska göra idag?!?!

Måste snart gå ut med hundarna men efter det
måste jag nog städa lite, älskar ju när det blir fint i vår lägenhet.
T ligger och sover, men måste nog väcka honom.
Orkar inte gå ut med alla 3 vovvar själv...

Sitter och kollat ut genom våra fönster och de behöver verkligen
putsas, men ack så tråkigt det är....
Men men får väl se om jag orkar göra det sen.


Några bilder på Cookie, sötaste hunden på vår planet...














Just det, har ju glömt att visa mina nya skor som jag köpte för några dagr sedan.





Jag älskar verkligen dem, köpte dem på Eurosko för 498:-, billigt och bra.
Det är nämligen REA där, 30, 50 och 70% rabatt.
Super bra, jag ville köpt två andra skor med T sa nej och jag nöjde mig =)


//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0