Uteeeeeeeeeee

God morgon på er allihopa.
Har även denna morgon varit ute och gått.
Denna dag var jag ute i 50 minuter.
Fast jag trodde att jag bar hade varit ute i typ 30 min,
det kändes som det gick mycket fortare idag.
Men tydligen gjorde det inte det.

Håller på att laga frukost nu och sedan ska jag
göra iordning mig för att sedan bege mig ner till knalle.
Måste köpa en sport-bh. Vet ej vart min gamla har tagit vägen.
T ligger och sover och jag vet inte riktigt hur han mår, men men
hoppas det är bättre i alla fall.

Köpte jättefint halsband och armband igår.
Har tyvärr inga bilder än men det kanske kommer.
Ska ner och köpa mer smycken idag, tror jag.
Jag har ju presentkort på "albrekts guld"...=)


//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0