Underbar helg

God afton.
Sitter här vi datorn och gör ingenting.
Bestämde nyss med M och E att vi ska ta en fika imon.
Mys-pys =)

Hade verkligen en trevlig kväll igår, M firade sin födelsedag med middag
hemma hos sig.
Eller det var mer plockmat och smörgåstårta.
Men det var jättegott, verkligen.
Hennes mamma kan verkligen laga mat.
Alla visste redan att det inte var hon som hade lagat det.
Haha, inget illa menat M. Du kan laga bra mat du med.
Vi satt och snackade, en av M´s kompisar ville tvunget kolla
på körslaget och det gjorde vi.
Vi hade skit kul verkligen.
Satt och snackade väldigt mycket med E då de andra snackade
gamla minnen från skolan som inte rikigt vi hänge de i.
Men det var en underbar kväll.
Kunde tyvärr inte följa med ut, ville ett tag men så hade jag bilen
och skulle jobba idag. Och självklart kan jag inte göra något förrän
jag vet hur mycket pengar jag har kvar efter jag har betalat mina räkningar.
Men vi kanske kan gå ut nästa helg?
Hoppas det...

Får lite mer jobb nu också i slutet på Februari.
Det ska bli hur bra som helst.
Imon kommer hundarna igen.
Det ska bli myspys, har verkligen saknat dem.
Och M insisterar på att ta med lilla Cookie när vi
ska ut...
Alla blir kära i den hunden och jag förstår dem.

Helgen har iaf varit bra,har inte träffat T någonting nästan.
Han har festat och jag jobbat.
Har bara sett han när han har sovit.
Och R sov i soffan och jag har varit hans mamma lite och
bäddat hans sovplats båda dagarna.
Jag vet jag är hur gullig som helst, hahah.



//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0