Tråkigt....

här sitter jag, trött som faan.
Hade världens konstigaste dröm och
jag vill verkligen göra något kul idag...
Men vad ska man hitta på?
Det kom lite mer snö inatt såg jag för en stund sedan.
Blää, jag hatar snöö...

Jag är ledig idag, det känns konstigt...
Jag som alltid brukar jobba helger och nu gör jag helt plötsligt inte det...

Igår fick jag eftersänd post också till mig för
jag har ju flyttat runt lite så det blir lite knepigt med posten.
Men iaf så gick jag ett jätte stort kuvär...
och i ligger en julia tidning, WTF..
Jag läser inte ens den och jag fattar inte hur den kan ha mitt namn på sig :S
Så jävla konstigt alltså...
Bara jag inte behöver betala så...

Saknar dig lilltjejen. (världens underbaraste hund)


//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0