Jag gör det för att se om jag verkligen klarar det...

Ännu en dag då man har vaknat och sä grymt trött.
Ska snart iväg och jobba, orkar itne.
Men jag måste, för pengarna behöver man ju...
Natten har varit orolig, vaknat flera gånger av hostattacker..
Både jag och T gick upp någon gång vid 5 och drack hostmedicin.
Och den är snart slut också, vad ska vi göra utan den...=(

Som ni kanske itne vet så har jag bestämt mig för att försöka hålla upp
med att äta godis, läsk, chips osv i ett helt år...
Jag gör det för att se om jag verkligen klarar det.
Jag gjorde det när jag var minde och fick då 1000 kr av mina föräldrar.
Men nu är det ju inga pengar iblandade, för jag är vuxen och borde
klara det ändå, vi får väl se.
Men jag har hållt upp i 3 dagar eller något än så länge.
Men jag har varit stark, T dricker ju coca cola hela tiden så det är lite
frestande, men jag är bestämd.
För om man inte är bestämd funkar det inte...

Måste dra

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0