Akuten

Nu är jag hemma igen.
Det var ett ståhej igår kan man säga.
Var på akuten med S och det gick bra.
Vi hade kul för våran morbror var där och vi skojjade och hade oss.
Alltid roligt att liva upp stämningen med honom =)
Sedan sova jag hemma hos S för jag ville inte att något skulle hända.
Så det gick bra.
Så nu är jag hemma igen...
Sitter och käkar frukost just nu.
T ligger och sover och hundarna är söta som vanligt.
Tänkte gått och lagt mig nu när jag kom hem igen, men det kändes
inte som någon rolig ide , så jag är uppe=)



//J

Kommentarer
Postat av: vicky

VA?! vad har hänt flugis?

2009-01-31 @ 11:38:39
URL: http://vix.blogg.se/
Postat av: susan & Tyra

hejhej!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa med i våran blogg, Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar sidan.. men vem det? :D <3

2009-02-01 @ 00:49:57
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0