Dag 2

Dag 2 på min hälsosamma resa.

Det går bra.
Idag har det blivit några mer måltider än igår.
Eller det kommer bli eftersom dagen inte är slut.
Var med mum och handlade på förmiddagen och sedan gjorde vi lunch.
Köttfärsgrotta och grönsaker till, hur gott som helst.
Så nu ska jag bli mästerkock och laga bara bra och god mat.
Håller också på att läsa boken:
Ät dig ner i vikt skriven av Sten Sture Skaldeman.
Den är rätt bra, har inte kommit så långt men den verkar lovande.

T´s små kusiner har åkt hem, dem åkte vid 3.
Känns faktiskt lite tomt nu utan dem.
Vi hade trevligt igår, först var i badhuset sedan blev det käk på tant grön och
på kvällen kollade vi på film  och myste och busade.
Och dem somnade vid halv 10, riktigt bra =)
Jag och T kollade på film och somnade i soffan.
Var hur trötta som helst när vi vaknade av små knattarna,
men kloclan var ändå 09.00. Så det var inte så farligt.

Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och har tråkigt.
Kollade lite på kläder och sånt kul.
Vill ha den fina tröjan med Heidi Klum för bara 199:- på shestore.
I just love it <3






Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah fan var gött det är när man får ordning på maten o så, så att det blir rutin :P har iofs alltid lyckats balla ur för mig ändå visserligen :P haha men Lycka Till!

2009-02-10 @ 23:29:06
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0