Stressigt fast jävligt kul =)

De senaste dagarna har jag bara stressat och jobbat.
Har fortfarande inte kommit ner i varv.
Ikväll blir det fest så det står härliga till.
M fårn Australien är här och vi ska ut ikväll.
Hoppas det blir kul.
Var så himla länge sedan jag träffade henne.
Så det blir ett härligt gäng som skall ut ikväll.

Igår var jag hos kusinerna och käkade gått och drack vin.
T´s mamma lånade våran lägenhet så vi fick åka ut till dalsjöförs och sova.
Det var mysigt, men det blev en ganska sömnlös natt, haha.

Nu tänkte jag väl laga lite mat.
Kyckling blir det som vanligt, haha.
Men eftersom det är så gott så gör det absolut ingenting.

Det är kallt och jävligt ute som vanligt.
Och problem med klädseln inför ikväll som vanligt.

Ne, nu ska jag ta ut mina linser och sedan tillaga min kycklingar.
Vi höres <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0